70 lat tradycji. Inspirujemy Prowokujemy Dyskutujemy

Znak o znakach: Warner Bros.

Dzieciństwo. Siódma rano – pora płatków śniadaniowych. Tato dzień w dzień włącza Strusia Pędziwiatra.

Fascynacja nieporadnością kojota niemogącego dorwać Strusia. Monogram Warner Bros. przed końcem.

Logo wytwórni braci Warner, które przez sto lat zmieniało swoje oblicze, pozostało w mojej głowie na długo razem z doskonale skomponowaną typografią napisów końcowych. Znak Warner Bros. jest rozpoznawany na całym świecie. To świetny przykład dobrze skrojonej identyfikacji, która okazuje się ponadczasowa, uniwersalna i pozwala na melancholijne westchnienie.

Dziś, mimo że kreska w moich ilustracjach odbiega od tych z Looney Tunes i nie lubię już też płatków śniadaniowych, to kreślenie niszowych old type logotypów stanowi część mojej pracy.


 
 

Zapisz się
do newslettera
a otrzymasz:

● 35% rabatu na dowolny numer miesięcznika
● informacja o promocjach, wydarzenich i spotkaniach autorskich

email marketing zapewnia MailPlanner

Newsletter